بوی بهار

باور نمی‌کردم در نهایت می‌توان آغاز شد

بوی بهار

باور نمی‌کردم در نهایت می‌توان آغاز شد

بروید در آنجا منتظر باشید!

از شخصیت حقیقی شهرام عذر می‌خواهم!

بدهکاری از دست ملانصرالدین فرار کرد. ملا رفت نشست قبرستان.

 گفتند اینجا چرا نشسته‌ای؟

فرمود: هر جا برود بالاخره بر می‌گردد اینجا!

شهرام جزایری

نظرات 3 + ارسال نظر
علی پسر دریا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ

خوشم می اد از این روحیه بی همه جا و با همه جای شما .... انگار در تقدیر تو نوشته شده خانه بدوشی مجازی .... نوشته هات خیلی قشنگ تر از قبل شده و کمی هم بوی قرمه سبزی سیاست به خودش گرفته . شاد باشی

دفتر عشق پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

و باز در یک عصر پاییزی دلم گرفته است....
دلی که همچو برگهای درختان پاییزی زرد و خشک و خسته است ...
آری دل شکسته ام بدجور گرفته است.....
قدم میزنم در کوچه پس کوچه های شهر پر از سکوت...
یک غروب سرد و بی روح پاییزی ، یک دل عاشق ولی تنها و دلتنگ با کوله باری از غم و غصه و یک سوال بی جواب!
قدم میزنم و به سرنوشت خویش می اندیشم!
و باز در یک غروب پاییزی دلم بدجور برای تو تنگ شده است....
دلم برای آن دل بی وفایت تنگ شده ، نمیدانم چرا ولی بدجور دلم هوای تو را کرده است....
یک عصر سرد پاییز ، یک نیمکت خالی ، و برگهای زردی که با همان نسیم آرام باد بر زمین میریزند....!
یک بغض غریب در گلویم ، یک احساس بر باد رفته در وجودم ، یک رویای محال در خیالم ، با پاهای خسته و دلی نا امید از این زندگی همچنان قدم میزنم با همان دل شکسته و دلتنگ.....
دستان خالی ام ، قلبی پر از آرزو در دل اما نا امید ، صحنه تلخ غروب در میان برگهایی که از درختان می افتند....
دلم خیلی گرفته است و دلتنگ تو هستم عزیزم....
بیا و با حضورت دستان گرمت را در دستان سردم بگذار ، این پاییز سرد را بهاری کن ، و به این برگهای زرد و خسته جانی تازه ببخش.....
بیا تا دوباره با دلی پر از امید و دلگرمی با حضور تو اینبار عکس پاییز را زیباتر از بهار برایت نقاشی کنم....

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ب.ظ http://allmylife.blogsky.com

اکثر کامنتاتو خوندم ولی با این بیشتر حال کردم
اپلود کردی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد