بوی بهار

باور نمی‌کردم در نهایت می‌توان آغاز شد

بوی بهار

باور نمی‌کردم در نهایت می‌توان آغاز شد

فصل‌ها زیبایند(به یاد زمستان‌های کودکی)

نظرات 2 + ارسال نظر
گلستان پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

به میمنت و مبارکی!

ساحل دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:28 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
عکس بسیار زیبایی است.
نمیدونم چه خاطره ای رو در ذهن شما مرور می کنه.
اما مرا به یاد آرزوهای دست نیافتنی دوران کودکی میاندازد که دیگر حتی جرات به خاطر آوردن آنها را ندارم.

ساحل جون من شوخی کردم در جواب به نظر شما در مورد کتابهام. امیدوارم ببخشی. در مورد شما عرفان فقط به من گفت که از دوستانش هستی. ممنون از لطف نظر شما. خیلی خوش حالم که بالاخره یکی هم مثل شما پیدا شد که با ما هم حس باشد. از نظر شما خیلی ممنونم. نظر جالبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد